صفحه اصلی > صفحات وب سایت > اطلاعیه های پوسته جدید 


  چاپ        ارسال به دوست

اطلاعیه شماره 7 - معاونت آموزشی دانشگاه-ویژه دانشجویان

به نام خدا
اطلاعیه شماره 7 - ویژه دانشجویان گرامی
1399/2/9
 
با عرض سلام و آرزوی سلامتی برای دانشجویان عزیز. با توجه به مشکلات ایجاد شده در اجرای تقویم آموزشی نیمسال جاری و همچنین وجود ابهام نسبت به زمان عادی شدن شرایط در کشور، بدینوسیله تصمیمات شورای آموزشی دانشگاه جهت مدیریت این شرایط، به شرح ذیل به اطلاع می رسد:
 
1) تاريخ  پايان كلاس¬هاي دروس مجازی در نيمسال دوم سال تحصيلي 99-98 ، روز پنجشنبه مورخ  1399/3/29  تعيين و مقرر شد اساتيد محترم تا اين تاريخ كلاس¬هاي دروس مجازی خود را به پايان برسانند.
 
2) در خصوص نحوه ارزیابی درسهای دانشجویان محترم، مقرر شد بخشی یا تمام نمره ارزیابی درس، بر مبنای میزان فعالیتهای مستمر دانشجو در طول ترم محاسبه شود و اعضای محترم هیات علمی روال ارزیابی مستمر را به گونه ای در دستور کار خود قرار دهند که اگر امکان برگزاری امتحان پایانی فراهم نشد، مشکلی برای ارسال نمرات دانشجویان بر اساس ارزیابی مستمر وجود نداشته باشد. 
در صورت تصویب و ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا، مبنی بر امکان حضور دانشجویان در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، پس از بررسی جمیع موارد، به ویژه حفظ سلامتی دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه، برگزاری آزمون به روش حضوری امکان پذیر خواهد بود. در آن صورت، برنامه زمانی برگزاری آزمونهای حضوری به اطلاع دانشجویان عزیز خواهد رسید. 
 
3) در خصوص امتحان "دروس معرفي به استاد"، پیشخوان مربوط به این موضوع در سامانه گلستان فعال شده است و دانشجویان می توانند در صورت احراز شرایط لازم، درخواست خود را در سامانه ثبت کنند. مقرر شد شيوه برگزاري امتحان به صلاحديد استاد درس صورت پذيرد.
 
4) در خصوص تقاضای برخی از دانشجویان مبنی بر حذف درس یا ترم خود، با توجه به اینکه زمان خاتمه بحران شیوع کرونا نامشخص بوده و لازم است هم دانشجویان و هم اساتید و سیستم آموزش عالی کشور با شرایط فعلی هماهنگ شده و آموزش مجازی را به عنوان روش جایگزین شیوه حضوری استفاده نمایند، لذا توصیه اکید بر عدم حذف درس یا ترم توسط دانشجویان عزیز دارد. با این وصف و برای رفاه حال دانشجویانی که دچار مشکل حاد در طول این نیمسال شده اند امکان ارائه چنین درخواستی فراهم شده است. مهلت ثبت و ارائه درخواست¬هاي حذف اضطراري دروس نظري (حداكثر تا سقف 2 درس) و درخواست های حذف ترم از روز پنجشنبه مورخ 1399/03/01 لغايت پنجشنبه 1399/03/29 از طریق سامانه گلستان می‌باشد. لازم به ذکر است موافقت با این درخواستها منوط به ارائه دلایل و شواهد قابل قبول و بررسی و موافقت کمیسیون موارد خاص دانشگاه خواهد بود.
 
5) آخرين مهلت تحويل و اعلام نمره درس پروژه كارشناسي اخذ شده در نيمسال اول سال تحصيلي 99-98 تا روز پنجشنبه مورخ 1399/3/29 تمدید شد.
 
6) دانشجویان عزیز می‌توانند جهت اخذ گواهی اشتغال به تحصیل با مراجعه به سامانه گلستان و با توجه به راهنمایی ارائه شده در بخش مربوطه، درخواست خود را ثبت کرده و طریقه دریافت غیرحضوری آن را اعلام نمایند.
 
7) دانشجویان محترم می توانند از طریق ایمیل های پیوست، سوالات آموزشی خود را با کارشناسان آموزشی دانشکده مربوطه مطرح نمایند. این عزیزان با بررسی و جمع بندی سوالات و دغدغه های دانشجویان نسبت به پاسخگویی اقدام خواهند کرد.  دانشجویان محترم در ایمیلهای ارسالی، اطلاعات دانشجویی خود را به صورت دقیق در متن نامه قید کنند تا کارشناسان آموزش بتوانند با بررسی دقیق پروفایل آموزشی دانشجو، راهنمایی درست را عرضه نمایند.  
 
Email Address
Jsu.edu@jsu.ac.ir
آموزش کل کارشناسی
Jsu.edu.msc@jsu.ac.ir
آموزش کارشناسی ارشد
Jsu.edu.Elecom@jsu.ac.ir
دانشکده برق و کامپیوتر
Jsu.edu.Science@jsu.ac.ir
دانشکده علوم
Jsu.edu.Civil@jsu.ac.ir
دانشکده عمران و نقشه برداری
Jsu.edu.Mech@jsu.ac.ir
دانشکده مهندسی مکانیک، گروه مهندسی شیمی و گروه مهندسی صنایع
Jsu.edu.Arch@jsu.ac.ir
دانشکده معماری و شهرسازی 
 
 
 
                                                             معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول
 


١٦:٤٣ - سه شنبه ٩ ارديبهشت ١٣٩٩    /    شماره : ١٧١٦    /    تعداد نمایش : ٢٧٧


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: