- تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای فعالیتهای اداری و پشتیبانی در سطح دانشگاه. - اجراي سياست ها و خط مشي هاي دانشگاه در زمينه هاي مربوط به امور اداري، استخدامي، رفاهی وپشتیبانی - تهیه و تنظیم آییننامهها، بخشنامهها و دستورالعملهای اداری لازم جهت ارائه به مقامات ذي ربط براساس ضوابط و مصوبات دانشگاه و ابلاغ آن به کلیه واحدها پس از تأیید. - مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات کارکنان و ارجاع مراتب به هیأتهای رسیدگی به تخلفات اداری. - مطالعه و بررسی رستههای شغلی مشاغل دانشگاهی و ارائه نظرات و پیشنهادات اصلاحی به مراجع ذي ربط با همکاری مدیریت طرح و برنامه دانشگاه. - برنامه ریزی در جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه و ارائه طرح ها و پیشنهادهای لازم و همچنین انجام امور مربوط به استخدام آنها اعم از هیات علمی و غیرهیات علمی با همکاری همکاری مدیریت طرح و برنامه دانشگاه. - پيش بيني ترفيع و تغيير رتبه و پایه سالانه كاركنان با كمك واحدهاي مربوط . - ايجاد و نگهداري بانك اطلاعاتي پرسنلي و سوابق خدمتي و اداري كليه پرسنل دانشگاه. - نظارت در انجام کلیه امور پشتیبانی و خدماتی دانشگاه و ارائه آن به واحدهای مختلف. - تهیه طرحهای مربوط به رفاه عمومی کارکنان و نظارت بر حسن اجرای طرحهای مزبور. - برنامهریزی و نظارت بر روشهای مطلوب اداره امور استخدامی دانشگاه. - نظارت بر اجرای صحیح مقررات استخدامی و ارائه راهنماییهای لازم. - همکاری در تهیه و تنظیم و اصلاح مجموعه شرح وظایف، نمودار و پستهای سازمانی دانشگاه با همکاری مدیریت طرح و برنامه دانشگاه. - مطالعه و بررسي و همكاري در امر طبقه بندي مشاغل كاركنان با مدیریت طرح و برنامه دانشگاه. - تشخيص و تعيين رشته شغلي پست هاي سازماني با توجه به طرح هاي طبقه بندي مشاغل با مدیریت طرح و برنامه دانشگاه. - نظارت بر امور حضور و غیاب، طرح تمام وقت، اضافهکاری و انتصاب کارکنان (هیأت علمی و غیرهیأت علمی). - مشارکت در جلسات و کمیسیونهای مختلف و اظهارنظر و ارائه پیشنهادات لازم. - رسیدگی به امور رفاهی و بازنشستگی کارکنان و اتخاذ تصمیمات لازم. - بررسی و انجام کلیه امور مربوط به ارزشیابی کارکنان دانشگاه. - همکاری با اداره حراست در زمینه حفاظت از ساختمانها، اموال و تأسیسات. - ششرکت در جلسات تهیه و تنظیم بودجه پرسنلی کارکنان. - انجام سایر امور محوله از سوی رئیس دانشگاه. |