مدیر امور پژوهشی

جداکننده

دکتر مریم چینی پرداز

استادیار

فناوری اطلاعات - شبکه های کامپیوتری

maryamchinpardaz@gmail.com

پروفایل

  • امور مربوط به اعطای اعتبار ویژه پژوهشی (گرنت) به اعضای هیئت‌علمی دانشگاه
  • امور مربوط به ارزیابی هزینه‌های انجام‌یافته گرنت
  • ارزیابی و انجام امور مربوط به هزینه‌های گرنت رساله‌های دانشجویان دکترای تخصصی و پایان‌نامه‌های دانشجویان کارشناسی‌ارشد
  • امور مربوط به طرح‌های تحقیقاتی درون دانشگاهی
  • امور مربوط به پرداخت حق‌التحقیق مقالات چاپ شده اعضای هیئت‌علمی دانشگاه در مجلات معتبر علمی داخلی و خارجی
  • امور مربوط به پاداش تشویقی مقالات اعضای هیئت‌علمی
  • تنظیم و تدوین پیش‌نویس دستورالعمل‌ها، آئین‌نامه‌ها و مقررات پژوهشی دانشگاه
  • تنظیم و اجرای مراسم هفته پژوهش 

  •     دبیری شورای پژوهشی دانشگاه و تنظیم و تدوین مصوبات این شورا  
  •     انجام بررسی های لازم برای شناخت نیازهای تحقیقاتی و پژوهشی دانشگاه با توجه به سیاست‌های صنعتی .  اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی کشور از طریق گردآوری و محاسبه شاخص ها و معیارهای مربوط و اتخاذ  تصمیم در مورد فعالیت‌های پژوهشی  
  •     بررسی طرح‌های تحقیقاتی پژوهشی انجام شده توسط اساتید از نظر کیفیت و هزینه‌های پیش بینی شده.  
  •     تهیه، تنظیم و جمع آوری آمار و اطلاعات پروژه‌های انجام شده و در دست اجراء و ارسال آن به مراجع  ذي ربط .  
  •     تامین امکانات تجهیزاتی و وسایل و لوازم مورد نیاز پروژه‌ها به کمک واحدهای مربوط .  
  •     حمایت از تولید و نشر آثار علمی ارزشمند اعضای هیات علمی شامل تالیف ترجمه تحقیق و چاپ نشریات  
  •     اجرای فعالیت‌های مربوط به پژوهانه دانشجویان دکتری بر اساس شیوه نامه پژوهانه وزارت متبوع  
  •     تکمیل و بروز رسانی بانک اطلاعاتی مربوط به فعالیت‌های پژوهشی اعضای هیات علمی و ارزیابی آثار و  مدارک مربوط به این فعالیت‌ها و امتیازدهی به آنان بر اساس قوانین و مقررات  
  •     انجام کلیه امور مربوط به انعقاد قراردادهای تحقیقاتی و اقدام در خصوص اجرای آن‌ها  
  •     همکاری با سازمان‌ها و شرکت‌ها در جهت انجام آزمایش‌های صنعتی - تحقیقاتی با توجه به ضوابط مورد  عمل .  
  •     انجام امور مربوط به پروژه‌ها  
  •     دعوت از محققین و دانشمندان کشورهای مختلف برای شرکت در کنفرانس ها و سیمارهای علمی  پژوهشی در دانشگاه با همکاری دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل .  
  •     همکاری و ایجاد هماهنگی بین فعالیت‌های پژوهشی دانشکده ها و واحدهای مختلف تحقیقاتی و اجرایی  
  •     انجام بررسی‌های لازم در زمینه تغییر یا توسعه برنامه‌های پژوهشی به منظور تطبیق با نیازهای جامعه  
  •     ارزشیابی پیشرفت فعالیت‌های پژوهشی در قالب سیاست های مصوب .  
  •     بررسی و پیشنهاد اعتبارات مورد نیاز واحدهای پژوهشی با توجه به برنامه‌های تعیین شده .  
  •     همکاری در برگزاری سمینارها و کنفرانس‌های علمی و برنامه‌ریزی و هماهنگی برای ارائه مقالات علمی  توسط اعضای هیأت علمی دانشگاه در کنفرانس‌های علمی بین‌المللی و منطقه‌ای خارجی با دفتر ریاست .  روابط عمومی و امور بین‌الملل  
  •     برنامه‌ریزی و همکاری با اعضای هیأت علمی در انتشار تالیفات و کتب ترجمه شده
  •     برنامه ریزی و نظارت بر مجلات علمی - پژوهشی دانشگاه
  •     برقراری ارتباط با اساتید و صاحب نظران و متخصصان و ترغیب آنان جهت ارائه مقالات، ترجمه و تالیفات  علمی جهت بررسی و نشر در مجلات علمی و فنی دانشگاه با هماهنگی واحدهای ذی‌ربط  
  •     مطالعه و بررسی به منظور بازنگری و تجدیدنظر در قوانین و مقررات موجود و ارائه پیشنهادات لازم به  مراجع ذی‌صلاح
  •     انجام سایر امور محوله از سوی رئیس دانشگاه  

مدیران و کارشناسان

کارشناس پژوهشی

پریسا فرحناک

کارشناس

رئیس گروه امور پژوهشی

کیانوش طافی

کارشناس

زبان شناسی

لینک‌های مفید

دانشگاه های دولتی وزارت عتف
آرشیو اخبار
جستجوی پیشرفته
سامانه مدیریت ارتباطات مستمر وزارت علوم
فرم رضایت سنجی از ارباب رجوع
پیگیری درخواست
ارتباط با مسئولین
سامانه شفافیت
میز خدمت ​​​​

آدرس پستی

آدرس:خوزستان - دزفول - روبروی پایگاه چهارم شکاری
صندوق پستی: 64615/334
تلفن: 42418500-061
فکس: 42418555-061

footer logo