مدیر امور پژوهشی


شرح وظایف
- دبیری شورای پژوهشی دانشگاه و تنظیم و تدوین مصوبات این شورا
- انجام بررسی های لازم برای شناخت نیازهای تحقیقاتی و پژوهشی دانشگاه با توجه به سیاستهای صنعتی . اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی کشور از طریق گرد آوری و محاسبه شاخص ها و معیارهای مربوط و اتخاذ تصمیم در مورد فعالیتهای پژوهشی
- بررسی طرحهای تحقیقاتی پژوهشی انجام شده توسط اساتید از نظر کیفیت و هزینه های پیش بینی شده.
- تهیه، تنظیم و جمع آوری آمار و اطلاعات پروژه های انجام شده و در دست اجراء و ارسال آن به مراجع ذي ربط .
- تامین امکانات تجهیزاتی و وسایل و لوازم مورد نیاز پروژه ها به کمک واحدهای مربوط .
- حمایت از تولید و نشر آثار علمی ارزشمند اعضای هیات علمی شامل تالیف ترجمه تحقیق و چاپ نشریات
- اجرای فعالیتهای مربوط به پژوهانه دانشجویان دکتری بر اساس شیوه نامه پژوهانه وزارت متبوع
- تکمیل و بروز رسانی بانک اطلاعاتی مربوط به فعالیتهای پژوهشی اعضای هیات علمی و ارزیابی آثار و مدارک مربوط به این فعالیتها و امتیازدهی به آنان بر اساس قوانین و مقررات
- انجام کلیه امور مربوط به انعقاد قراردادهای تحقیقاتی و اقدام در خصوص اجرای آنها
- همکاری با سازمانها و شرکتها در جهت انجام آزمایشهای صنعتی - تحقیقاتی با توجه به ضوابط مورد عمل .
- انجام امور مربوط به پروژه ها
- دعوت از محققین و دانشمندان کشورهای مختلف برای شرکت در کنفرانس ها و سیمارهای علمی پژوهشی در دانشگاه با همکاری دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل .
- همکاری و ایجاد هماهنگی بین فعالیتهای پژوهشی دانشکده ها و واحدهای مختلف تحقیقاتی و اجرایی
- انجام بررسی های لازم در زمینه تغییر یا توسعه برنامه های پژوهشی به منظور تطبیق با نیازهای جامعه
- ارزشیابی پیشرفت فعالیتهای پژوهشی در قالب سیاست های مصوب .
- بررسی و پیشنهاد اعتبارات مورد نیاز واحدهای پژوهشی با توجه به برنامه های تعیین شده .
- همکاری در برگزاری سمینارها و کنفرانسهای علمی و برنامه ریزی و هماهنگی برای ارائه مقالات علمی توسط اعضای هیأت علمی دانشگاه در کنفرانسهای علمی بین المللی و منطقه ای خارجی با دفتر ریاست . روابط عمومی و امور بین الملل
- برنامه ریزی و همکاری با اعضای هیأت علمی در انتشار تالیفات و کتب ترجمه شده
- برنامه ریزی و نظارت بر مجلات علمی - پژوهشی دانشگاه
- برقراری ارتباط با اساتید و صاحب نظران و متخصصان و ترغیب آنان جهت ارائه مقالات ، ترجمه و تالیفات علمی جهت بررسی و نشر در مجلات علمی و فنی دانشگاه با هماهنگی واحدهای ذی ربط
- مطالعه و بررسی به منظور بازنگری و تجدید نظر در قوانین و مقررات موجود و ارائه پیشنهادات لازم به مراجع ذي صلاح
- انجام سایر امور محوله از سوی رئیس دانشگاه
مدیران و کارشناسان